زمان جاری : شنبه 15 اردیبهشت 1403 - 9:11 بعد از ظهر
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم






ارسال پاسخ
تعداد بازدید 37
نویسنده پیام
5733 آفلاین


ارسال‌ها : 3
عضویت: 21 /10 /1391


پاسخ مسی به کنایه رونالدو

بازیکن بارسلونا در حاشیه انتخاب مراسم بهترینهای فوتبال جهان در پاسخ به کنایه رونالدو گفت: ما برای تیممان بازی میکنیم نه خودمان.




به گزارش
پارس به نقل از فارس، پیش از آغاز رسمی مراسم انتخاب بهترینهای فوتبال جهان در زوریخ سوئیس نشست خبری به صورت مشترک بین مسی، رونالدو و اینیستا برگزار شد.
لیونل مسی در آغاز صحبتهایش گفت: زمانی که 8 ساله بودم حیران این نبودم که یک روز بهترین بازیکن جهان شوم، الان هم به آن فکر نمیکنم فقط میخواهم فوتبال بازی کنم. مانند هر بچهای که در دوران کودکیاش فقط دوست دارد بازی کند من هم همین رویه را داشتم.
رونالدو در این نشست عنوان کرد: من دقیقاً نمیتوانم خاطرات کودکیام را به یاد بیاورم اما میدانم که به سبک خاص خودم بازی میکردم مانند کودکی که در پرتغال زندگی میکند. رؤیای من این بود که یک فوتبالیست حرفهای شوم اما هرگز فکر نمیکردم بهترین بازیکن جهان شوم. از اینکه در فهرست نهایی فیفا برای کسب عنوان بهترین بازیکن جهان قرار گرفتهام بینهایت احساس غرور میکنم حتی اگر این عنوان را به دست نیاورم زندگی همچنان جریان دارد.
در ادامه این نشست خبری مسی اظهار داشت: دوباره تأکید میکنم که افتخارات شخصی و جوایزی که به دست آوردهام به مراتب از عناوین و رکوردهای تیمی کمارزشتر است.
کریستیانو رونالدو در پاسخ به این سؤال که در مورد مسی پرسیده شد به کنایه گفت: مسی آدم کسلکنندهای نیست اما آنچه مهم است اینکه او بخشی فوتبال امروز دنیا است.
مسی در واکنش به این کنایه رونالدو عنوان کرد: ما با یکدیگر نمیجنگیم بلکه برای تیممان بازی میکنیم.
به گزارش فارس ویسنته دل بوسکه سرمربی اسپانیا و گورادیولا سرمربی سابق بارسلونا در این نشست از حاضرین بودند.
گورادیولا در این نشست خبر داد که دوست دارد دوباره به دنیای مربیگری بازگردد.
وی در پاسخ به سؤالی که آیا شما به نیمکت بایرین نزدیک شدید یا خیر، گفت: آنچه در حال حاضر تصمیم گرفتم اینکه دوباره میخواهم به حرفه مربیگری بازگردم اما هنوز تیمم را انتخاب نکردم.
وی افزود: وقتی به بازیکنان بارسلونا نگاه میکنم احساس غرور به من دست میدهد که روزی مربی آنها بودم الان هم با شور و شوق در استادیومها مانند یک هوادار حامی بارسلونا هستم.

جمعه 22 دی 1391 - 09:06
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
ارسال پاسخ



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :


تماس با ما | پاسخ مسی به کنایه رونالدو | بازگشت به بالا | پیوند سایتی RSS